
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Po | M | Čj | Inf | Př | Aj | Vv |
Út | Čj | M | D | Aj | Hv | Tv |
St | Př | Čj | M | Z | Tv | Vp |
Čt | F | Hv | Aj | Čj | D | |
Pá | M | Pč | Čj | Vo | Z | Tv |
V úterý 24. června ovládly naši školu barvy. Na návrh deváťáků jsme uspořádali Barevný den, který rozzářil celou školu. Každá třída si vybrala jednu barvu a sladila do ní své oblečení. Výsledek byl vizuálně velmi působivý — celá škola se proměnila v pestrou duhu! Děkujeme deváťákům za skvělý nápad, a všem ostatním za nadšení a aktivní účast.
Výlet 6. třídy se opravdu vydařil. Došli jsme z Vílance do Popic, kde jsme si zahráli akční hry. K obědu jsme si pochutnali na řízku ve Vílanci a jako dezert si dali vyhlášenou zmrzlinu. Poté jsme se přesunuli do Brtnice, kde nás čekalo koupání, noční hry a přespání na místě, kde každou čtvrthodinu odbíjejí hodiny. Druhý den jsme se vydali z Jestřebí do Stonařova krásnými Alejemi, kde největší pochoutkou byly sladké lesní jahody.
Ústředními tématy letošního druhostupňového projektu bylo „Jaro“ a „Velikonoce“. Žáci pracovali v pěti dílnách s různorodým zaměřením napříč třídami. Pod sloganem „Jaro v hudbě“ bylo bádáno o životě a díle hudebních velikánů Smetany, Dvořáka či Vivaldiho. V další dílně bylo zase objevováno jaro v literatuře, to vše zpestřeno třeba pečením velikonočních pochutin. Třetí skupina nám připravila exkurz po různých částech světa s pojednáním, jak se v daných místech slaví Velikonoce, a co je pro tyto oslavy příznačné. Dvě zbývající dílny byly prioritně zaměřeny na rukodělnou výrobu různých velikonočních dekorací a též na sofistikovanější postupy pletení pomlázky, což vyžadovalo nemalou zručnost. V závěrečných prezentacích se všechny skupiny navzájem seznámily se svými výtvory a výsledky bádání, což bylo také hlavním cílem pestrého projektového dopoledne. Poděkování za aktivitu zaslouží všichni tvůrci a také učitelé za přípravu témat a koordinaci činností.