
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Př | Čj | Pč | D | M | Hv |
Út | M/Čj | Čj/M | Z | Aj/Tv | Tv/Aj | Inf |
St | M | Čj | Vo | Aj/Tv | Tv/Aj | Vp |
Čt | Čj | D | F | Z | Př | Vv |
Pá | Čj | Hv | M | Aj/Tv | Tv/Aj |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Př | Čj | Pč | D | M | Hv |
Út | M/Čj | Čj/M | Z | Aj/Tv | Tv/Aj | Inf |
St | M | Čj | Vo | Aj/Tv | Tv/Aj | Vp |
Čt | Čj | D | F | Z | Př | Vv |
Pá | Čj | Hv | M | Aj/Tv | Tv/Aj |
Konec školního roku a předávání vysvědčení je velká událost pro všechny žáky, pro deváťáky však znamená konec jedné éry. Přeci jen se loučí s lidmi, se kterými strávili devět let svého života. Ale něco starého končí, aby něco nového mohlo začít. Přejeme našim deváťákům úspěšný start do nového studia, ať se jim daří a naplní všechna svoje očekávání. Teď už to bude na nich. Přejeme jim, ať na naši školu vzpomínají v dobrém a rádi se do ní vracejí.
Z iniciativy žákyň deváté třídy proběhl ve středu 21. června tzv. „Černobílý den“. Naším úkolem bylo přijít do školy v černém nebo v bílém oblečení, popřípadě v kombinaci těchto barev. Černá je módní barva mladé generace, je univerzální, elegantní. Symbolicky je však považována za barvu tajemna a smutku. Abychom nepůsobili příliš temně, prosvítili jsme své outfity jejím opakem, a sice bílou. Všichni se s elánem zapojili, moc jsme si den užili a vznikly krásné fotografie.
V úterý 6. června proběhl celoškolní projekt „Světem křížem krážem“. Zatímco třídy 1. stupně pracovaly odděleně, žáci 6.–9. ročníku byli rozděleni do pěti skupin napříč třídami. Toto rozdělení je záměrné a cílené, žáci se tak učí spolupracovat v jiných kolektivech a při práci se dále poznávají, důležitá je také týmová komunikace a závěrečná prezentace odvedené práce. A jaká byla témata? Jedna ze skupin se zabývala rasami obývajícími planetu a jejich barvou pleti. Každá rasa byla charakterizována pro ni příznačnými vlastnostmi. Skupina chlapců pak představila významné fotbalisty z různých koutů světa. Další skupina vytvořila čtyři expedice, které zamířily na různé kontinenty za poznáním památek a krás, přičemž měly naplánovat poznávací zájezd, a za pomoci internetu připravit i cenovou kalkulaci dané expedice. Třetí tým se vypravil na divoký západ za Indiány, v platformě Minecraft postavil indiánskou vesnici, kterou situoval za budovu školy, žáci si také vyzkoušeli střelbu z luku, výstupem byly i velmi zdařilé portréty Indiánů. Cílem bádání dalšího kolektivu byly zajímavé potraviny jednotlivých oblastí světa, jejich původ, pěstování a jejich další rozšíření po světě. Poslední ze skupin se zaměřila na světové značky aut a zjistila, že jich existuje okolo 200. Jednotlivé týmy si pak jednu ze svých oblíbených značek vybraly a podrobně se jí zabývaly – kdy vznikla, kde má hlavní sídlo, kolik aut se vyrábí a jaké typy. Získané poznatky pak jednotlivé skupiny přednesly v závěrečných prezentacích svým spolužákům. Žáci tedy strávili netradiční dopoledne naplněné kolektivní badatelskou činností, která je v převážné většině zaujala.