
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ch | Čj | M | Vz | D | F | |||
Út | Nj | Tv | Čj | Aj | M | Vo | |||
St | Čj | Ch | M | D | Z | Vp | |||
Čt | Př | M | Vp | Čj | Aj | Nj | Pč | Hv | |
Pá | Z | M | Vv | F | Aj | Tv |
I když nám počasí nepřálo, letošní lyžák jsme zvládli bez problémů. Chyběly nám sice zasněžené Krkonoše, ale na sjezdovkách bylo sněhu dostatek. Na rozježdění nám svou mini sjezdovku poskytla bouda Máma, dva celé dny jsme pak strávili v lyžařském areálu v Peci. Velkým bonusem pro nás byl dovoz oběda až ke sjezdovce, takže jsme mohli lyžovat celý den, za což patří velké poděkování provozovatelům chaty. Denně jsme se sice vraceli promáčeni deštěm, ale troufáme si říci, že spokojení. Všichni začátečníci zvládli lyžařské základy i jízdu na vleku, zdatnější lyžaři se sjezdařsky dále posunuli. Jelikož bylo bezvadné i ubytování a strava, na letošní Krkonoše budeme určitě v dobrém vzpomínat.
Mikulášská nadílka je tradicí, která neodmyslitelně patří k adventnímu času. Kdo z nás rád nevzpomíná na známou trojici Mikuláš, anděl a čert, bez kterých si nedovedeme začátek prosince vůbec představit. Také letos do školy i do školky Mikuláš se svou družinou zavítal. Hodné děti pochválil, zlobivé pokáral, ale nakonec všechno dobře dopadlo a čerti si nikoho neodnesli. Od andělů pak dostaly všechny děti sladkou odměnu.
V měsíci říjnu a listopadu proběhl v 8. ročníku projekt s názvem Baroko. V dějepise se žáci seznámili s barokní architekturou, sochařstvím, malířství, životem lidí na venkově i ve městech v této době. Vyplňovali pracovní listy. Ve výtvarné výchově se seznámili s barokním stavebním slohem, pro který jsou typické bohaté plastické tvary, mohutný objem a velkolepá výzdoba. Těmito zásadami se řídili při vlastním výtvarném ztvárnění barokních staveb. V baroku se objevily bílé paruky, mnohdy obřích rozměrů a bohatě zdobené. V pracovních činnostech žáci projevili svou kreativitu a fantazii vytvořením účesů s doplňky z odpadních materiálů.